tirsdag den 18. juni 2024

Næste udfordring / Next challenge

Det er to år siden jeg har strikket noget til min nieces piger, så det er ved at være deres tur igen! Den store af dem kiggede i strikkebøger og kunne kun finde nogle bamser fra Harry Potter strikkebogen. Den knap så store kiggede også i strikkebøger (når hun nu skulle) men ville vist nok kun have lilla ting. 
Indtil jeg viste hende denne her. Så sagde hun "ja tak!!!!"
Det skal nok blive sjovt. Og forhåbentlig en lille smule pænere end billedet!

It's been two years since I've knit anything for my niece's girls, so their turn is coming up! The big one looked in my pattern books and could only find some creatures from the Harry Potter pattern book.    The slightly less big one also looked in my books (since she had to) but apparently only wanted purple stuff. 
Until I showed her this one. Then she said "yes, please!!!!!"
It will be fun. And hopefully a bit better looking than the photo!

2 kommentarer:

  1. Uh jeg lærte lige en, for mig, ny teknik til at strikke baglæns på retsiden, som bliver så meget lettere end at side og vikle frem og tilbage fra ret- til vrangsiden. Jeg sender dig et billede på Instagram. Hvis nu du ikke skulle kende den.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails