tirsdag den 11. juni 2024

Souvenirs

Jeg købte virkelig ikke mange souvenirs med hjem fra Skotland! Der var ellers nok af butikker, men det eneste jeg købte der var noget te til min nevø. 
Næh - de rigtige souvenirs var nogle Starbucks kopper til samlingen, et fint nøgle strømpegarn (med glimmer!) og en stak af de der dejlige knapper som bare passer til alt i babystørrelse. 
De grønne knapper er til sparkedragt. Og der er to ark fordi jeg ikke lige havde fået talt at der var 8 på hver, så jeg troede ikke der var nok til dobbelte knapper. 
Sådan kan det gå! 
Hvad ville du have købt i Skotland?

I really didn't buy a lot of souvenirs to bring home from Scotland! There were plenty of shops, but all I bought in those was some tea for my nephew. 
Oh no - the real souvenirs were Starbucks cups for my collection, a skein of pretty sock yarn (with glitter!) and a pile of the lovely buttons that go with anything baby-sized. 
The green buttons are for the baby overalls. There are 2 of them because I did not count that there were 8 in each, so I didn't think I had enough for double buttons. 
But that's how it can be!
What would you have bought in Scotland?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails