lørdag den 28. september 2024

Give-away!

På fredag, d. 4/10, rammer denne blog indlæg nummer 6000 (hvis alt går som det plejer) og det skal selvfølgelig fejres!!!!!!!!!
Så her kommer en lille give-away som du kan deltage i frem til jeg trækker vinderne på lørdag, i indlæg 6001. 
Den første præmie er en strømpebog og 3 nøgler Arwetta. 

On Friday, October 4th, this blog will show post number 6000 (if everything goes as usual) and of course we are going to celebrate!!!!!!
So here is a little give-away that is open until I draw the winners on Saturday, in post number 6001. 
The first price is a sock book and 3 skeins of Arwetta. 
Præmie nummer 2 er to nøgler luksusgarn, grønt garn med merino, silke og yak og brunt garn i 100% yak. 

Price number 2 is two skeins of luxury yarn, green yarn with merino, silk and yak and brown yarn in 100% yak. 
Den tredje præmie er et lille garnfarvesæt med to strømpegarns tæpper og 4 farver (Hot Fuchsia, Kelly Green, Teal og Brown) så du selv kan lege lidt derhjemme. 
Jeg er temmelig sikker på I gerne vil være med, så læg en kommentar!

The third price is a yarn-dyer set with two sock yarn blankets and 4 colors (Hot Fuchsia, Kelly Green, Teal and Brown) to let you play with colors at home. 
I feel quite convinced that you want to join, so please place a comment!

8 kommentarer:

  1. Jeg vil da bestemt gerne være med! Imponerende milepæl🇩🇰🥂

    SvarSlet
  2. Tillykke med Jubilæet.
    Jeg holder meget af at kigge ind hos dig - og der er altid et nyt opslag og masser af spændende strømper på pindene. Hyggeligt at følge din hverdag.

    SvarSlet
  3. Oh Yes og så behøver du heller ikke at sende den.

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig vil jeg gerne lege med. Tillykke med det tilstundende runde hjørne. 6000 er imponerende mange blogopslag; selv er jeg kun på godt en tredjedel, på knap 3 år mindre. Du skriver godt nok meget, veloplagt og velskrevet. Tillykke igen.

    SvarSlet
  5. 6000 indlæg! imponerende. Jeg nyder at læse om dine projekter og din hverdag. Hyggeligt og inspirerende.

    SvarSlet
  6. Sikke fine gaver man kan vinde 🎁🎉

    SvarSlet
  7. Wooooow!!!!!!!! Alt det yak 🫠

    SvarSlet
  8. Sådan, det er jo helt vildt… tror jeg har kigget med i næsten alle årene, så nu må det være tid for et hej herfra ☺️ så hyggelig at følge, tak for det 👍🏻 Mvh Gitte Kargo

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails