tirsdag den 8. oktober 2024

Jeg kan godt lide den / I like it

Det tog ikke lang tid at strikke dragen til min pude! Garnet passer perfekt. Den er strikket lidt stramt, men det tror jeg er fint. Puder skal ikke være for løse. 
Nu skal hovedet sys på og kanten skal strikkes. Kanten er selvfølgelig noget af en udfordring med alle de snoninger, men jeg må jo se hvordan det går. Når jeg kommer så langt må jeg så også se hvad jeg føler for bagsiden - altså hvor meget jeg skal gøre ud af den!

It didn't take long to knit the dragon for my cushion! The yarn is a perfect match. It's knit a bit tight, but that's fine, I guess. Cushions shouldn't be too loosely knit. 
So the head needs some sewing and then the border needs knitting. The border is a challenge, of course, with all the cables, but I'll have to see how it goes. When I get that far I will also have to make up my feelings for the back piece - I mean how much work I want to put into it!

2 kommentarer:

  1. Kunne altså også være fedt med snoninger på bagsiden 😇

    SvarSlet
    Svar
    1. Men det KUNNE også være fint med glatstrik!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails