tirsdag den 22. oktober 2024

Næsten som ferie / Almost like vacation

I lørdags brugte jeg min julegave! Gaven var en teatertur med min nevø og hans søde familie - faktisk skulle vi i Tivoli og se Wicked! 
Det var en meget, meget hyggelig tur i Tivoli hvor vi mest bare gik og kiggede. Der var virkelig mange mennesker derinde, så det gjorde ingenting at vi ikke prøvede noget! Vi spiste dejlig mad på Wagamama og vi så det store akvarie ved koncertsalen. Vi tog også billede i spejlloftet, altså. Det kan man kun gøre i Tivoli!

On Saturday, I used my Christmas present! The gift was a theater ticket with my nephew and his sweet family - we were going to Tivoli to watch Wicked!
It was such a nice trip to Tivoli - we mostly just walked around, looking at stuff. It was so crowded in Tivoli that day, so it was just fine not to try any rides! We had lovely food at Wagamama and we saw the big aquarium by the concert hall. We also took a photo in the mirror roof, as you can see. The only place to do that is Tivoli!
Og så kom vi ind og se Wicked. Det var virkelig bare helt vildt flot! Jeg har set den før i New York og i London, men må indrømme jeg havde glemt en del. Nu så jeg den så på dansk, og det var virkelig ikke mindre imponerende end Broadway eller som London-musical. 
Pigerne måtte sidde på skødet til sidst, dog. Det kan jeg godt forstå. Det var lidt voldsomt. Nu skal de bare have set Troldmanden fra Oz!
Flere billeder fra Tivoli i morgen. 

And then we watched Wicked! It was so incredibly amazing! I've seen it before, both in New York and in London, but I have to admit that I forgot quite a lot. So now it was in Danish, and it definitely wasn't less impressive than Broadway or as a London-musical. 
The girls had to sit on our laps close to the end. I understand that. So much happened on stage. Now they just need to watch the Wizard of Oz!
More photos from Tivoli tomorrow. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails