lørdag den 5. oktober 2024

6001!

Så blev det lørdag! Det var en smuk solopgang i dag (og bagefter gik jeg i seng igen.....) og jeg har fundet vinderne til min give-away. 
Der var simpelthen hele 30 som ville være med! Vinderne er fundet så gammeldags som at jeg har skrevet en liste med jer alle sammen, givet jer et nummer og så fundet en hjemmeside som finder tilfældige tal. 
Lis fra Haderslev blev den første og får Arwetta og strømpeopskrifter.
Malene blev nummer to og får yak-garn.
Lisbeth blev nummer tre og får et garnfarvningssæt. 
Skriv jeres navne og adresser på christunte(@)hotmail.com og så sender jeg pakkerne. 

Tusind tak for alle jeres søde beskeder. Det er helt vildt hyggeligt at I vil læse med, og endda nogen som har læst så længe! Dengang jeg startede denne blog fik den simpelthen lov at leve sit eget liv. Ingen reklamer på Facebook eller noget. Jeg elsker det her hjørne af mit liv som er så anderledes end meget andet i mit liv. Så tak fordi I er med!

2 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige vindere og endnu engang tillykke med at have rundet 6000 indlæg - jeg har læst dem alle og fortsætter..
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderne.
    6000 opslag er for vildt.
    Jwg har ikke været med hele vejen, så jeg har gået og tænkt på om man kan se det første opslag et eller andet sted, eller endnu bedre, om det kunne lægges op igen?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails