søndag den 20. oktober 2024

Fire hjørner / Four corners

Det sidste stykke af den sidste side af kanten tog lang tid. Fordi mit hverdagsliv gik i gang igen i fuld fart! Men nu er hele kanten simpelthen færdig! Hvert hjørne tager lidt over en time at strikke! Jeg ved ikke helt hvorfor, og jeg ved slet ikke hvorfor den første halvdel af hjørnet føles som om den tager dobbelt så lang tid som den anden halvdel. Sådan er det vist bare. 
Nu skal jeg så bare have syet det sammen - det må blive næste weekend - og så skal jeg strikke det hele en gang til. Jeg tror det bliver flot!

The last bit of the last side of the edge took a long time to knit. Because my normal life started again, going full speed! But now the edge is actually done! Every corner takes a bit more than an hour to knit! I don't quite know why, and I have no idea why the first half of the corner feels like it's taking double the time as the second half. I guess it's just like that. 
So now I need to sew it together - will have to be next weekend - and then I'll be knitting it all over again. I do think it will be pretty!

2 kommentarer:

  1. Det tror jeg også, du er for sej at gentage det åå bagsiden, jeg tror jeg havde sprunget over hvor gærdet er lavest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - du ved at jeg altid springer over hvor det er højest!!!!!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails