tirsdag den 15. oktober 2024

Den bliver flot! Engang. / It will be so pretty! Sometime.

Da jeg gik i gang med denne her tænkte jeg at jeg nok ville være færdig med det hele når ferien var slut. Det var meget naivt! Alle de snoninger tager tid, så ved feriens afslutning var jeg kun næsten færdig med forsiden! Til gengæld bliver den bare SÅ FIN! 
I forhold til bagsiden har jeg tænkt en del, men jeg tror faktisk den skal være magen til forsiden. Det bliver rigtig meget arbejde, men jeg tror jeg bliver glad for det når den er færdig! Engang! 

When I started this I thought I would be finished by the end of my vacation. So naive! Knitting all the cables take some time, so at the end of my vacation I was only almost finished with the front! But then it will be SO PRETTY!
I have been thinking a lot about the back, but I do think I want to make it as the front. It will definitely be a lot of work, but I do think I will be happy with it when it's done. After a long time!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails