mandag den 20. juli 2009

En dejlig weekend....

Ét eller andet havde jeg fået galt i halsen, for nevøen, der var på stop fra Bornholm, ankom søndag, ikke lørdag... Nu ligger han og sover, og det bliver et lidt kort visit, for han bliver hentet til frokost (okay, - min bror og svigerinde bliver her lige lidt, så han får lidt mere ud af det!) Vi skulle se en Lyserød Panter film i går, men han faldt i søvn midt i det hele, og så smed jeg ham i seng. (Nu havde jeg ellers lige lært at være oppe til kl. 2 hver nat!)
Nå. Men teenagere var der alligevel! Niecen kom fredag og tog først hjem i går aftes. Hendes bror kom lørdag eftermiddag, og vi var forbi hendes anden bror søndag. (Ømt syn - hendes ældste bror og hende gør altid deres bedste for at tæve hinanden med deres personlige kampsportsvariationer) Så weekenden har budt på et par enkelte togture, grill i baggården - inkl. skumfiduser (Uhm!), køb af stof til at niecen kan sy sig et Edelweiss kostume (dvs. grønt og hvidgult tyl og noget grønt og gult stof. Skal blive noget med blomsterhat og grøn nederdel..), Harry Potter, kanalrundfart (som det ses!) og større mængder Super Mario Party på Nintendo 64. Mario Party er nærmest en slags uretfærdig Ludo. Elendigt spil, men supersjovt, når man spiller med andre. Tager nogenlunde lige så lang til som Matador... Imens har jeg strikket og strikket og strikket, og Kauni sjalet mangler nu bare lige at få hæftet ender, blive vasket og spændt ud, så er det tip top færdigt. Skønt!
Forresten - som forudsagt var det altså nogle søde, søde teenagere. Intet at klage over dér!
P.S. Jeg farvede selv garn - i gryde. Er blevet sådan lidt blegt rødbedeagtigt med kraftigere farve ind imellem. Egentlig meget pænt. Efterfølgende kom jeg til at sige ja til at strikke sjal til niecen. Hun ville helst have i hvidt. Øhm. Hvoraf jeg lige havde farvet 2 af de 5 nøgler råhvid Arwetta. Øh.... Har nok noget andet. Det må jeg vel have!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails