fredag den 31. juli 2009

Aldeles ikke grimt

Endelig blev tørklædet færdigt. Efter 3 x optrevling på falderebet, hvor der var for lidt garn, fik jeg endelig lukket af. Endda med et par meter garn i overskud!
Blev straks vasket i hårshampoo, strukket og har ligget til tørre i nat. Er vokset pænt, og har nu den længde, halstørklæder gerne skulle have..... Det er ganske imponerende, som vask og stræk altid hjælper på det meste!
Jeg har brugt ca. 100 g Manos del Uruguay Silk Blend og ca. 60 g Lucca Fino Superwash. Meget, meget blødt og lækkert og dejlig tykt.
Når det ene garn er helt utroligt blødt, og det andet næsten endnu blødere, kan det kun blive godt! Bliver helt sikkert brugt til vinter!
Når jeg så tæller den ene strikkede monster-strømpe med, har jeg nu strikket 5 kg garn siden nytår. Mand - jeg synes faktisk, det er stort! Har også virkelig lagt mig i selen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails