mandag den 7. juni 2010

Skoma´rdrenge

I dag er der lovet regnvejr i stride strømme (for nu at sige det mildt!) her i Øst-Danmark.
Det synes jeg da lige, vi må markere!
Dagens opskrift er det nærmeste, jeg kunne komme en paraply. Men kan vel altid sy noget gennemsigtig plastic ud over? Ikke?
Opskriften er 3 år gammel og fra Knitty (det herlige, skøre, online strikke"magasin").
Du kan finde den lige her.
Ellers må man vel bare sige "Glædelig Regnvejrsdag" og synge med Bamse:
"Når regnen regner på vor´ses tage,
så regner vi lige i hovedet tilbage
med en rød haveslange,
så regnen bli´r bange!
Og står der med en lang, våd tud!
Vi gi´r regnen et brusebad,
så solen kommer, og er så glad!
Og tørrer hele huset
a-al regnen og bruset
helt uden at bruge en klud."
Haveslanger frem!

2 kommentarer:

  1. Dejlig paraply. Den kunne jeg godt tænke mig at vise mig med i solskinsvejr. Tak for at minde om at en regnvejsdag også kan være sjov og dejlig.
    kh.
    Susanne

    SvarSlet
  2. Selv tak. Personligt kan jeg bedst lide regnvejr som jeg ser gennem et vindue, må jeg indrømme.
    Men parasollen var sjov! (og jeg elsker Bamses sang)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails