mandag den 21. juni 2010

En kop garn. Med mere.

Jeg skal sende "en kop garn" til Sverige. Sjovt koncept, der indebærer strømpegarn og et krus.
Min modtager kan lide lime og pink. Kruset er lime og - øh - hvidt indeni? Garnet kan du ikke se, for det er stadig fint pakket ind.
Men jeg har købt det i denne butik (pas på - der er store fristelser!) og er vel en (strikke)gudinde værdigt. Det er fint lyserødt meleret, og jeg håber, det falder i modtagerens smag!
Byttelegen er herfra og selv om det er for sent med denne omgang garn i kop-fulde, så er der andre sjove ting at bytte, hvis du vil være med!

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg meldt mig til nyhedsbrevet, så jeg kan holde øje med hvilke bytte-gavekonkurrencer, der er i gang. Jeg har længe gerne villet være med - desværre er der ingen bytninger lige i øjeblikket. Ideen er sød og sjov:-)

    SvarSlet
  2. Ja - det er nogle rigtig hyggelige byt! Dejligt overkommelige også...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails