onsdag den 2. juni 2010

Grimme, grimme reklame-stearinlys. Set i Bergen.

5 kommentarer:

  1. Muah-ha-ha!
    Det ville VIRKELIG være årets hadegave til veninden, der går helt vildt op i interiør ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg synes nu de ser ganske fine ud. Er sikker på de vil brænde jævnt og hurtigt.

    Billige bloklys er i høj kurs her *G*

    SvarSlet
  3. Jeg syntes, de var noget så IMPONERENDE grimme!!! Havde vildt meget lyst til at tage dem med hjem, men det ville jo nok være at stjæle......
    HVIS de var kommet med mig hjem, så var de altså blevet smeltet om, inden de fik lov at brænde jævnt og hurtigt!

    SvarSlet
  4. Nå ja, men jeg må vel så også lige bekende, at jeg i tidens løb har haft nogle meget mystiske lys på bordet herhjemme. Ikke fordi de matchede, men bare fordi de virkede!

    SvarSlet
  5. Ja det er det - så længe de brænder fint så kan lys være lys *G*

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails