torsdag den 17. juni 2010

Palmer og solskin

Kongressen er skudt i gang. Her er palmer og sol - desværre kun udendørs, men hvad.
Indendørs strikkes på livet løs. Ganske vist kun med side 1, 3 og 4 af Buttercup-opskriften, men så er jeg til gengæld ekstra taknemmelig for internetforbindelsen!
Min Mac vil ikke vise jer billeder af det fine vejr. Sikkert for at forhindre palme-misundelse eller sådan noget. Men der skulle vist også være fyldt med sol i DK?
Anyway - Spanien er fin, selv om de læsper lidt rigeligt!

2 kommentarer:

  1. Spanien - det lyder da fantastisk! Du kommer da noget rundt, kurser og kongresser - heldige dig eller hvad?
    Håber du får tid til også at nyde det spanske vejr + palmerne.
    Jeg tillod mig at bruge lidt af dit billede med garn-gevinsterne, håber det er ok!
    Fortsat god kongres!

    SvarSlet
  2. Du er meget velkommen til at bruge billedet.
    Det spanske vejr er skønt, og jeg får da lidt sol på næsen!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails