torsdag den 7. november 2013

Golden Delicious

Det var ret effektivt at læse (og strikke) derhjemme i tirsdags. Om aftenen besøgte jeg mine venner, hvis nr. 3 skulle være den glade ejer.
Huen blev færdig! Han virkede glad for den. Han faldt ihvertfald straks i søvn.
Jeg aner ikke, hvad den vejer. Men jeg er straks gået igang med en nøjagtig magen til. Nogle andre venner har nemlig også fået en lille dreng, og de der æblehuer er da for nuttede, ikke?

It was quite efficient to do some reading (and knitting) at home this Tuesday. In the evening, I visited my friends, who had the baby the hat was intended for.
The hat was finished! He seemed very happy. And fell asleep immediately.
I have no idea how much yarn I used, but I cast on for another, identical hat right away. Some other friends also had a little boy, and these apple hats are just too cute!

13 kommentarer:

  1. Næ hvor er den fin æblehuen. Den må vist prøves til barnebarnet. Dejlig dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er skam en dejlig nem og hurtig opskrift!

      Slet
  2. dejligt barn, med en rigtig fin hue

    SvarSlet
    Svar
    1. Men jeg lovede ikke at kalde ham Svend Matthæus på bloggen...... Han er vildt sød!

      Slet
  3. Herligt billede og huen er så fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Han var ikke så imponeret over min iPhone at han gad se på mig!

      Slet
  4. Jo de er faktisk sødere end jordbærhuerne synes jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske kommer jeg til at strikke nogle flere.... De er nemlig nuttede!

      Slet
  5. Rigtig søde begge to {;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, må jeg sige på huens vegne. Barnet kan jeg ikke rigtig tage æren for!

      Slet
  6. Golden delicius, lige til at bide i.

    SvarSlet
  7. Den bog/blad du har opskriften fra, hvad er det for en/et?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et Interweaves knits fra julen 2010. Du kan finde det her: http://www.interweavestore.com/interweave-knits-holiday-gifts-2010-digital-edition

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails