torsdag den 29. marts 2012

Göteborg

I dag skal jeg til Göteborg. Til et møde. I tog. På min fridag. Jeg gider ikke rigtig........ Som trumf skal jeg med toget hjem igen i aften, for tog jeg flyet, ville jeg først være hjemme 1 time før jeg skulle på arbejde i morgen. Det gider jeg endnu mindre!
Når det så er sagt, så bliver det sikkert hyggeligt. Med tid til håndarbejde. Mens nullermændene holder fagligt møde herhjemme. (Mon de kan mærke, at jeg er ved at være træt af dem?)


Today I'm going to Gothenborg. For a meeting. By train. On my day off. I'm not really feeling like doing it...... To top up things, I'll take the train back tonight, because if I went by train, I would only be home 1 hour before I'll have to start working tomorrow. And I really, really don't want to plan like that!

That said, it will surely be nice. With time for knitting/crocheting. All the while my dust balls at home will have a meeting. (Maybe they sense my feelings, that their time is running out?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails