mandag den 12. marts 2012

Såret / Wounded

Når man sådan er såret, er der jo ikke noget bedre end at høste lidt (læs: enorme mængder!) opmærksomhed og medlidenhed. Er der vel?
Hvis det så bare er et lille sår på fingeren, som folk måske overser, så har jeg løsningen lige her.
En lille plaster-beskyttelses-ting! (Og så kan jeg ikke andet end tænke på de der små 2-4 årige, der tigger plastre til selv de mindste sår. De er så søde!)

If you're hurt, you'd better do something to get a little (HUGE amounts!) attention and pity. Well, don't you love it?
Even if it's just a tiny wound on your finger that people tend to overlook, this page offers the solution! A Band-Aid-protection-thing!
(And then I can't help but think of the toddlers doing their best to beg for Band-Aids to put on even the tiniest scratches. They are so cute!)

5 kommentarer:

  1. Tak, jeg vil prøve at udskifte min blå arm med disse. Genialt at få opmærksomheden, men samtidig mulighed for at strikke :0D

    SvarSlet
  2. Du må have fået gang i pindene igen. Men den størrelse kan jo ikke bruges som betræk til gipsarmen.

    SvarSlet
  3. He he - ja, de er ret fine! Man må bare strikke dem store nok....
    Jeg forsøger mig allerede med genoptræning. Man skulle jo nødig glemme, hvordan man strikker, vel?

    SvarSlet
  4. Halloejsa hvor er de sjove. Men kan du allerede strikke med din arm??????

    SvarSlet
  5. Lin - jeg prøvede i morges, men det gjorde ondt, så jeg skal nok lige vente lidt....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails