søndag den 3. april 2016

I gang / Started up

Det er ikke noget jeg gør det meget i, men jeg kan faktisk også sy. Symaskinen har været nødt til at komme frem, for jeg skal have lavet et lille tæppe!
Da jeg strikkede hættetrøje til min niece, havde hun selv valgt fleece-for. Der var rigeligt tilbage. Faktisk så meget, at det kan blive et rigtig pænt lille tæppe. Hun ELSKER tæpper, det lille pus, og nu skal hun jo konfirmeres, så hvis jeg nogensinde skal have det syet, skal det vel være nu!
Det bliver ikke avanceret, bare firkanter med fleecen som bagside. Men jeg er meget positiv og tænker, at hun nok vil kunne lide det.
Symaskinen skal vist bare stå fremme lidt......

It's not something I do a lot, but I actually know how to sew, too. Had to take out my sewing machine, since I need to make a small blanket!
When I knitted the hoodie for my niece, she picked the fleece-lining herself. I had plenty left. Actually, there was so much left that it can become a really nice little blanket. She LOVES blankets, and since her confirmation is coming up, I guess I need to sew it now if I'm ever to get it done!
It's not very complicated. Just squares with the fleece as lining. But I'm very positive about it and I guess she'll like it.
Just need to let the sewing machine stand on the table......

2 kommentarer:

  1. Det skal nok blive finr, skal du derovre til. Konfirmationen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, jeg skal derover! Hun slipper ikke for en pinlig tale...

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails