lørdag den 2. april 2016

Kommende kjole / Upcoming dress

Denne weekend står på familiebesøg, og der skulle jo medbringes et godt strikketøj.
På det seneste er det mest den ene lille tøs i familien der har fået noget strikket, og nu må det være lille Frk. T2's tur!
Den fine kjole er fra et Kreativ Strik, og garnet er bomuld/hør fra garnudsalg. Faldt lige over det i skabet. Jeg synes farven er rigtig fin og det føles faktisk dejlig blødt, garnet. Desuden tror jeg, hun trænger til at få noget der ikke er lyserødt fra min hånd.....

This weekend comes with a family-visit, and I needed to bring a nice knitting project.
Lately, it's mostly one of the small girls in our family who received something knitted, so now I think it's little Miss T2's turn!
The pretty dress is from a magazine, and the yarn is cotton/linen from garnudsalg. I just happened to find it in the closet. I really like the color, and the yarn feels very nice and soft. Furthermore, I really think she needs something not pink from me......

4 kommentarer:

  1. Det bliver en rigtig sød, lille kjole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hulmønsteret er rigtig fint og tydeligt i det garn, så jeg tror den bliver god.

      Slet
  2. Den glaeder jeg mig til at se. Rigtig god week-end.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails