fredag den 1. april 2016

Marts i striber / March in stripes

Jeg havde snydt i onsdags og hæklet lidt forud. Det skulle jeg aldrig have gjort! Tirsdag blev nemlig også lige et par grader varmere, så det blev hele 2 gule striber i træk! Men sådan er forårsvejr vel. Pludselig skinner solen lidt ekstra. (Jeg skal bestemt ikke klage!)
Men her er hele marts måned så - fra den røde snor op. Det er jo ikke, fordi der har været de helt store udsving i temperaturen, men det er da heldigvis ved at være noget tid siden jeg havde den mørkegrønne fremme sidst. Ser frem til april med mere gult!

I cheated a bit this Wednesday, and had crocheted a bit ahead. Shouldn't have done that! Tuesday turned out to be a bit warmer as well, so I ended up with 2 yellow stripes in a row! But that is how spring weather is. Suddenly the sun is shining a little extra. (Who am I to complain?)
But here you have all of March - from the red thread up. It's not that we had a lot of temperature variation, but fortunately it is a while back since I used the dark green. Looking forward to April with more yellow!

4 kommentarer:

  1. Love this! It's really pretty :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much. I really like it myself!

      Slet
  2. Det bliver et rigtigt global warming statement.

    SvarSlet
    Svar
    1. Forhåbentlig kommer den også bare til at vise at sommeren er varmere end vinteren.... Jeg synes det har været rigeligt koldt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails