lørdag den 23. april 2016

Næsten 3,5 / Almost 3.5

Med de positive briller på er jeg nået så langt som til 3,5 hjerter i højden på den fine, lille pigekjole.
Der er stadig lidt vej, men nu kommer den med mig i toget på vej til arbejde i dag, og forhåbentlig kunne der så være (næsten) 4 hjerter når jeg kommer hjem igen i aften?
I går var jeg til konfirmation i Randers. Det var sandelig en lang dag torsdag - afsted kl. 06.25 til arbejde, sent fra arbejde så jeg først nåede toget fra København H kl. 20 og derfor først var i Randers til midnat. Men det var dejligt og festligt at være med (og ja, jeg strikkede...), selv om jeg måtte tage lidt tidligere afsted. Det var virkelig skønt at sove hjemme i min egen seng i nat, selv om det var knap så fantastisk at sidde og kigge ud på SNE?!?!?!?!?! APRIL! Tag dig sammen!

With the positive glasses on, I've come as far as 3.5 hearts on the pretty little girl's dress.
Still some way to go, but it will come with me in the train going to work today, and hopefully I will have (almost) 4 hearts when I get home tonight?
Yesterday, I was in Randers for a confirmation. Thursday was a really long day - leaving home 6.25 a.m. for work, working late so that I didn't get on a train from Copenhagen until 8 p.m. which ended up in Randers around midnight. But it was wonderful to be there (and yes. I knitted.....), although I had to leave a bit early. I was so happy to sleep at home in my own bed last night, although it was less wonderful sitting here looking out at the SNOW?!?!?!?!?!?! APRIL! Get a grip!

2 kommentarer:

  1. Total øv med vejret men godt for strikkepindene.
    Hepper på du når til 4.hele hjerte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg nåede lige over det 4. hjerte. Så langt, så godt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails