søndag den 11. september 2016

Endnu et år / Another year

Så blev det sandelig min fødselsdag igen! Det sidste år har været så vildt at jeg aldrig havde drømt om det. Arbejde i Sverige!!!!!!!! Jeg kan tale svensk! (Altså. Med tyk dansk accent.)
Der kommer gæster om 2 timer. Sidder her og overvejer, hvorfor jeg ikke inviterede dem på restaurant i stedet. Det må jeg lige huske til næste år....
Vejret er skønt, fuglene synger både ude og inde, og mens jeg flytter garn og opskrifter (også kaldet oprydning) glæder jeg mig til at få besøg af flokken.
Dagens øreringe er disse smukke fugle som jeg fik i Michigan.

Suddenly, it's my birthday again! This past year has been so crazy that I would never imagine how it has become. Working in Sweden!!!!! I speak Swedish! (Well. With a heavy Danish accent.)
I'll have visitors in just 2 hours. I'm sitting here wondering why I didn't just invite them for dinner somewhere instead. Must remember that next year......
The weather is great, the birds are singing outside and inside, and while I'm moving yarn and patterns (the bit known as cleaning), I'm looking forward to everybody coming.
My earrings today are these beautiful birds that I received in Michigan.
Det lækre, bløde, smukke garn er også lige blevet aet lidt i dag. Må finde ud af hvad jeg skal strikke! Se lige det seje mærke, iøvrigt! Dejlige gaver.
Nå. Må have ordnet fuglebur og bagt kage. God dag derude!

The yummy, soft, beautiful yarn has been petted a bit today. Must find out what to knit from this! Check out the cool badge, by the way! Lovely gifts.
Well. Need to clean the bird cage and bake a cake. Happy day out there!

8 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen. Ikke småting som kan forandres på et år.
    God dag, og strikkekarma.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg fik endda strikket en lille smule....

      Slet
  2. Tillykke med dagen, det er fuldstændig rigtig, gå ud og spis med gæster på ens fødselsdag.
    Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Ja - næste år MÅ jeg huske det med at gå ud! Men det var nu også hyggeligt at have dem her.

      Slet
  3. Happy birthday, I hope you had a very special day! Make a lot of wishes, and I hope they all will come true!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! It was a wonderful day.

      Slet
  4. Grattis på födelsedagen, - ja jeg måtte google, for jeg kan jo ikke svensk.
    Jeg håber, du havde en god fejring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - tack så mycket!
      Det var en jättetrevlig dag.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails