søndag den 16. juli 2017

Første gang / First time

I går fik jeg så lidt orden i lejligheden. Det var SÅ skønt! Oveni spiste jeg for første gang nogensinde både morgenmad, frokost og aftensmad på altanen! Hvilket luksus!
Jeg har boet her i 3 år, men det lille altansæt jeg købte for en måned siden åbner helt nye muligheder, og det er SÅ dejligt at sidde derude! Så nu skal altanen helt sikkert bruges til andet end bare at tørre tøj.

Yesterday, I got my apartment in order. It was wonderful! It was hard to top, but for the first time ever, I had breakfast, lunch and dinner on my balcony! What luxury!
I lived here for 3 years, but the little table and chairs I bought about 1 month ago opens new possibilities, and I just LOVE sitting our there! So by now, the balcony should be used for other stuff than just drying the laundry.
Der blev også lidt tid til at kigge på opskrifter. Der er en lille pige på vej i den ene gravide mave, og i den anden mave er det en overraskelse. Det er så hyggeligt at kigge opskrifter.
Jeg kiggede også på det nye pigefarvede flerfarvegarn jeg købte på vej hjem fra arbejde i fredags. Fordi det var fredag, og jeg for en gangs skyld var kommet tidligt fra arbejde.
Strømperne fik også lidt opmærksomhed. Suk, det er kedeligt at strikke stribede strømper! Så er det sagt!

There was also a bit of time for looking at patterns. There is a little girl lying in one of the pregnant bellies, and in the other one, it's a surprise. I love checking patterns.
I also enjoyed my new, girly-colored multi-colored yarn I bought on the way home this Friday. Because it was Friday, and because I for once left my job early.
The socks also got a bit of attention. Sigh - it's so boring knitting striped socks! Just needed to say that!

3 kommentarer:

  1. The balcony is fabulous! It's so great that you have the table and chairs now :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I just love it! And it was so nice having an entire day at home.

      Slet
  2. Der er vist også gode muligheder for strikketid på altanen. Det ser hyggeligt ud.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails