torsdag den 13. juli 2017

Også en slags håndarbejde / Also a kind of craft

Det der skab tager stadig rigtig meget af min fritid. Det er stadig sjovt, men hold op, hvor er der mange dele! Jeg tror faktisk, jeg er klar til at bygge LEGO dødsstjernen efter det her skab!
Det er bare heldigt, at jeg de sidste 2 dage er kommet så tidligt hjem fra arbejde, at jeg faktisk orker. For jeg er TRÆT af rod og ting der ikke er i nærheden af at have en plads!
I tirsdags byggede jeg kommoden i skabet. Ret smart koncept, synes jeg faktisk. Men det tog et par timer.

The wardrobe still takes a lot of my spare time. It's still fun, but oh my, there are so many bits and parts! I actually do think I'll be ready for the LEGO death star after finishing this closet!
It's very lucky that I've been home kind of early the past 2 days. I've had the energy to work on the closet. I'm SICK of mess and things that are not even close to have a normal place!
On Tuesday, I build the drawer in the closet. Very smart idea! But it took a few hours.
Bagefter så gulvet sådan ud. Der er SÅ meget pap til sådan et skab!

Afterwards, the floor looked like this. A closet holds so much cardboard!
I går var det dørenes tur. Troede jeg. For det tog OGSÅ tid!
Der er spejle på begge døre, og jeg var pænt bange for at slå noget i stykker. Det gjorde jeg ikke. Ikke på skabet, ihvertfald! Men min fine lampe overlevede ikke mødet med en IKEA-metalstang. Desværre. Jeg ødelagde også mine bukser, så det her skab HAR bare at være godt! (Det bliver ihvertfald svært at flytte. Det er skruet sammen på alle ledder og kanter.)

Yesterday, it was time for the doors. That's what I planned. But that bit ALSO took a lot of time!
Both doors are with mirrors, and I was very afraid to break anything. I didn't. At least not on the closet door! But the pretty lamp didn't survive meeting an IKEA metal rod.
Unfortunately. I also broke my pants, so this closet NEEDS to be great! (It will be hard to move, at least. It has screws everywhere.)
Men nu mangler jeg kun 1 dør. Så i aften! I aften SKAL det bare blive færdigt så jeg kan begynde at få ting på plads!

But by now, I only need to make 1 more door. Tonight is the night! It just NEEDS to get done so I can start putting things away!

6 kommentarer:

  1. Du er bare for sej, jeg havde opgivet på forhånd

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Jeg synes jo, jeg skal kunne finde ud af det, men det er lidt svært at nå ind imellem alt arbejdet....

      Slet
  2. Det ser rigtig fint ud, ærgerligt med lampen☹️

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det er ærgeligt med lampen, men der er vist ikke meget at gøre ved det. Jeg må købe en ny.

      Slet
  3. Min søn kalder samling af Ikeamøbler for Lego for voksne :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vist en ret præcis beskrivelse! Det føles nøjagtigt sådan med hæfterne med billedforklaringer og alle smådelene.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails