fredag den 21. juli 2017

Chokolade og babyer / Chocolate and babies

Om lidt over en uge starter min "rigtige" ferie. Den lange på 3 uger. Jeg skal over til min søster, og glæder mig helt vildt!
Der er ved at være en god samling af slik, og i går i Netto havde de noget nyt - "Blåbær i vodka". De smager ganske ok, men min favorit er nu stadig "Blommer i Madeira".
Resten skal deles med dem i USA!

In a bit more than a week, my "real" vacation starts. The 3 weeks long one. I'll be going to my sister's, and I can't wait!
I'm gathering quite a pile of candy, and yesterday, I found a new sort of chocolate - "Blueberries in vodka". They taste okay, but my favorite is still "Plums in Madeira".
The rest will be shared with the family in the US!
Derudover er jeg så småt begyndt på et babytæppe. Det bliver "Det hele kongerige". Jeg er ikke meget til babytæpper i hvidt, når man tænker på hvor utætte babyer er, så det bliver i den multifarvede Arwetta. Ingen ved hvilket køn det bliver, men jeg tænker at grønne nuancer går fint til begge køn.
Der er enormt meget mere babytøj der skal strikkes....

Furthermore, I started a baby blanket. It will be "Det hele kongerige" (a traditional Shetland hap). I don't really like white baby blankets, considering how leaky babies are, so it will be the multi-color Arwetta. No-one knows the gender, but I do think the green colors will work fine for both genders.
There is so much more baby-clothes to knit.......

2 kommentarer:

  1. Hvide babytæpper er så fine og "rene", men du har ganske ret. De er utætte.😄
    Multifarvet arvetta i babytæppe bliver spændende at se. Strikker selv bella babytæppe i kongeblå fabel, da nabo'en ved de får en dreng.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder ellers flot i kongeblåt! Babyens mor har også sagt god for farven nu, så alt er fint. Det bliver spændende at se, hvordan det bliver!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails