søndag den 9. juli 2017

Nyt skab / New wardrobe

Jeg beklager dybt, at der ikke er mange fine strikkede ting her på bloggen lige nu. I går gik dagen med skabet. Da det kom, så det sådan her ud.
Inden det kom, var tiden gået med at flytte om og rydde ud, så der var plads.

I'm very sorry that there is a lack of pretty, knitted stuff on my blog right now. Yesterday, the day passed by making the wardrobe. When it arrived, it looked like this.
Before it came, I spent time moving and clearing stuff, to make room.
Derefter tog det temmelig meget af eftermiddagen og aftenen bare at komme så langt!
I dag er jeg øm mærkelige steder, og jeg tvivler meget på at skabet kommer videre i dag. Jeg er nemlig ikke hjemme. (Forhåbentlig får jeg så strikket lidt...)

Then it took most of the afternoon and evening to just get this far!
Today, I ache in weird places, and I do doubt whether the closet will get any further today. I won't be at home! (Hopefully, that will give me time to knit a bit....)

4 kommentarer:

  1. Jeg fik nyt skab tidligere på året - det er bare skønt :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er herligt! Men hold nu op, for en tid det tager når man ikke rigtigt har tiden....

      Slet
  2. Hvis du har samlet skabet - ene "mand", kan jeg godt forstå, at du er kvæstet i kroppen. Her i huset kan vi nærmest blive skilt over at samle sådan noget i fællesskab, men der skal som regel bruges én hånd til at holde, én hånd til at putte samledims i hul og én hånd til at skrue sammen, så vi kan ikke eliminere skilsmisserisikoen ved at én af os gør det selv :-) Respekt over at du er kommet så langt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød! Ja, jeg har samlet det selv. Der stod godt nok, at man skulle være 2 til det, og min veninde mente mest, det var til når det skulle op at stå. Men den bid syntes jeg næsten var det mindste. Jeg synes det er lidt som "voksen-LEGO", men hold nu op, det tager tid!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails