lørdag den 15. juli 2017

Orden / Order

Det er blevet weekend igen. Endnu engang har jeg 2 dage herhjemme, og endnu en gang har jeg virkelig brug for det.
Det har godt nok været en nem uge på arbejde - ikke nok med, at jeg er kommet hjem nogenlunde til tiden hver dag, så har der også stået en fryser med is i vores postrum! Jeg aner ikke hvorfor den stod der, men vi var flere som taknemmeligt spiste is.
Dagen i dag startede med morgenmad på altanen. Det nye altansæt jeg købte passer perfekt, og det ER altså hyggeligt!

Once more, it's weekend. Once more, I have 2 days at home, and once more, I really need these days.
It has been a very easy week at work, though. Not only have I been able to get home in a reasonable time every day, but we also had a freezer filled with ice cream in our post room! I have no idea why it was there, but we were several grateful people eating ice cream.
Today started with breakfast on my balcony. The new furniture I bought fits perfectly, and it's just SO nice!
Jeg skal bruge weekenden på at få lidt orden igen. Selv om jeg absolut ikke er hysterisk på nogen måde, og min lejlighed aldrig kommer til at ligne noget fra en boligreportage (medmindre det skulle handle om hvordan garn kan hygge - overalt!), så går det mig på, at ingenting er på plads.
Nu er skabet klar, så jeg skal have flyttet tøjet derind og så have resten på plads. 4 ugers flytterod har været mere end rigeligt.
Fugleklatten på vinduet, som jeg opdagede i morges, hjælper ikke på noget. Heldigvis står der så mange planter i vejen at jeg ikke rigtig kan se den.....

I'm going to spend this weekend getting things in order again. Although I'm not hysterical in any way, and my apartment surely will never look like anything from a magazine showing peoples homes (unless it's about how yarn lights up any room!), it really bothers me that nothing has it's place.
By now, the closet's ready, and I can move my clothes in there and then get the rest in order. Four weeks of moving chaos has been more than enough.
The bird poop on the window, which I discovered this morning, doesn't help. Fortunately, there are so many plants in the window to disguise it.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails