søndag den 4. august 2019

De næste strømper / The next socks

Min nevø fylder snart 20. (Nej. Jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker! Nu havde jeg jo lige vænnet mig til at han var teenager......)
Han skal selvfølgelig have strømper, og garnet er allerede klar, men mønsteret var jeg ikke sikker på. Så i går havde jeg lige en dejlig dag hjemme og tid til at sidde og kigge i strømpebøger. (Jep. Jeg har en hel del!)
Jeg endte med at vælge denne opskrift, et ret enkelt, men fint ribmønster. Det bliver nu rart at strikke mere end bare den pink top......

My nephew is turning 20 soon. (No. I really don't get it! I just got used to him being a teenager.....)
Of course he is getting socks, and the yarn had been chosen, but I wasn't sure about the pattern.
Then yesterday, I had a lovely day at home with time to sit and look through my sock pattern books. (Yep. I have quite a few!)
I ended up choosing this pattern. A rather simple but pretty rib pattern. It will be nice having more to knit than the pink top.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails