torsdag den 29. august 2019

Dejlige overraskelser / Nice surprises

Mens jeg havde ferie, fik jeg lige et par overraskelser.
Den første var at opdage, at der faktisk ligger en garnbutik i Tårnby! Den gør ikke meget væsen af sig, men indenfor er der et ret stort udvalg af dejligt garn. Jeg kom tilfældigt forbi og blev (meget) positivt overrasket, faktisk. Man skal nok lige tjekke åbningstiderne inden man tager derhen, men ellers er det et besøg værd.

While I had my vacation, I had a few surprises.
The first one was to find a yarn shop in Tårnby! It's not screaming out that it's there, but once you're inside, you'll find a really large selection of lovely yarn. I happened to pass by and had a (very) positive surprise, actually. You will need to check out the opening hours, though, before you go, but otherwise, it's worth a visit!
Den anden overraskelse fandt jeg i Glostrup. Jeg havde en Kaffe Fassett bog for meget på svensk (den til højre. Den første jeg købte af ham, og jeg strikkede faktisk en del fra den!), som jeg var ret sikker på, at Ellen, som har Strikkegarnet, skulle have.
Det viste sig, at HUN havde en på svensk som hun mente JEG skulle have! For hun havde også allerede den anden.
Det var helt vildt hyggeligt at besøge hende, og jeg endte selvfølgelig med at få en smule garn med hjem, ud over de TO bøger jeg nu havde!
Det var en dejlig tur.

The second surprise was found in Glostrup. I had an extra Kaffe Fassett book in Swedish (the one on the right. The first of his books that I bought, and I actually knit quite some stuff from it!), which I felt very sure that Ellen, who is the owner of Strikkegarnet, would be having.
Turned out that SHE had a book in Swedish that she meant I needed! And she already had the other one.
It was so nice visiting her, and of course I ended up bringing home a little yarn, besides from the now TWO books!
It was a lovely trip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails