torsdag den 21. november 2019

Nuttet / Cute

For godt en uge siden sendte jeg vest og sweater til Aarhus. I går fik jeg de sødeste billeder! Den grønne vest i det bløde garn passer helt perfekt. Lille K er blevet stor og har ud over sin nye vest også fået et par tænder. Som tiden dog flyver af sted! Jeg synes pludselig det er alt for længe siden jeg har set hende....
Vesten er bare en rigtig fin model, synes jeg. Kan godt lide detaljen med de små ærmer i retstrik.

About a week ago, I mailed the sweater and vest to Aarhus. Yesterday, I got the cutest photos! The green vest in the very soft yarn fits perfectly. Little K is getting big, and besides her new vest, she also had two teeth. How time flies! Suddenly, I think it's far too long ago since I got to see her live......
The vest is just such a pretty model, I think. I do like the garter stitch sleeves. 
Hvis lillesøster er blevet stor, så er storesøsteren jo blevet endnu større! Hendes sweater passede også bare perfekt!
Farverne er bare fine, synes jeg, og garnet er virkelig blødt. Og pigen? Ja, hun er da lige til at spise!

If the baby sister got bigger, then the big sister have become even bigger! Her sweater also fit perfectly!
The colors are so beautiful, I think, and the yarn is really soft. And the girl? I could eat her up....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails