søndag den 24. november 2019

En eller anden gang / Some time

På Instagram faldt jeg over denne reklame. Er det ikke sjovt? Altså, ikke at jeg gad købe sådan nogle, men tanken om at strikke strømpebukser selv af strømpegarnsrester er da meget sjov!
Det ville tage en evighed, og det skulle i så fald være noget man gjorde når man ikke opdagede at man strikkede. Jeg ville aldrig vise mig offentligt i sådan nogle, og de ville sikkert hænge både her og der når man havde haft dem på en time.
Men bortset fra det har jeg virkelig lyst til det!

On Instagram, I stumbled across this commercial. Isn't it fun? Well, I would never buy a pair like that, but the thought of knitting panties from sock yarn leftovers is really fun!
It would take forever, and if I should ever finish them, they should be made when I was not aware that I was knitting. I would never show up in public in pants like this, and they would probably hang weirdly here and there within an hour.
But apart from all that I really feel like doing it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails