tirsdag den 5. november 2019

Langsomt / Slowly

Mens alle andre forlængst er kommet videre med deres liv og har strikket en chunky Magnolia, er jeg snart nede ved kroppens ribkant på den helt almindelige Magnolia jeg startede på sidste år.
Det går temmelig langsomt, men jeg strikker så meget andet ind imellem og har meget der skal være færdigt. Men nogle gange kommer jeg lidt videre, og nu er kroppen ihvertfald snart færdig. Det må den være!

While everybody else have gotten on with their lives and already knit a chunky Magnolia, I'm almost at the rib edge at the bottom of the body, making my Magnolia that I started last year.
It grows rather slowly, but I knit a lot of other stuff in between and I do have a lot that I need to finish. But sometimes I knit a bit, and by now, the body is almost done, at least. It really needs to be done soon!

4 kommentarer:

  1. Hvor bliver den bare fin! Det er sådan et flot mønster. Og god fornøjelse med 1 mio masker i drejet rib ✌️

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hjælp...... Men tak! Det bliver sikkert supersjovt!

      Slet
  2. Tag det bare roligt , jeg har ikke fået begyndt på min endnu. Din ser flot ud, smukt garn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Så er jeg da ikke den eneste.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails