lørdag den 23. november 2019

Nye gæster / New visitors

I går kom der nye gæster! Heldigvis var alt sengetøj vasket og klart til min nevø og hans familie. Det er jo virkelig dejligt og nemt med et gæsteværelse med plads, må jeg sige.
De fik så selv lov at rede senge fra bjerget af dyner mm, for det nåede jeg ikke lige. Har ikke været så meget hjemme denne uge.

So yesterday, I had new guests! Fortunately, all the covers had been washed and were ready for my nephew and his family. It is so nice and easy having a guest room with enough space. I love it!
They did get to do the beds themselves, though, using this mountain of duvets and such. I haven't been much at home this past week, and didn't find time for everything. 
Men det er hyggeligt at have besøg af de her to størrelser og deres forældre! Vi så Disneysjov og spiste slik efter de havde fået is til dessert, og da det sidste barn endelig - meget mod sin vilje! - var faldet i søvn, fejrede vi voksne med G&T og nogle spil. Det var ret hyggeligt.

But it's really nice having these two little ones and their parents to come visit! We watched Disney on TV and ate candy, after they had ice cream for dessert, and when the last child finally - against his will! - had fallen asleep, we adults celebrated with G&T and games. It was really nice.
Det var også hyggeligt at bage pandekager til morgenmad med hjælp fra mit nyeste køb fra Disneyland! Jeg kan alt for godt lide Disney køkkenting og har samlet lidt forskelligt.
Nu er familien så taget i byen, og jeg fik tid til min blog. Kan forhåbentlig så også lige nå at få strikket lidt og sådan - det ER jo lørdag!

It was also very nice baking pancakes for breakfast with help from my latest thing from Disneyland! I'm very fond of Disney kitchen stuff and collected a bit of different things.
So now the family has gone to town, and I got some time for my blog. Hopefully, I will also have time to knit a bit and such - it IS Saturday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails