søndag den 10. november 2019

Det føles godt / It feels good

Jeg tog mig lige sammen og strikkede drejet rib så det fløj om ørerne, og så blev kroppen på min Magnolia pludselig færdig!
Den blev målt på en færdig sweater, så den blev lang nok. Og ja - den ligner jo nærmest en kjole her, men jeg er helt sikker på at når den er vasket og trukket så bliver det nok fint. Det er utroligt at let mohair sammen med alpaca/uld kan blive så tungt!

I pulled myself together and really turned up the speed for the twisted rib, and suddenly, the body of my Magnolia suddenly got done!
I measured it on a finished sweater, to make it long enough. And yes - it almost looks like a dress here, but I'm perfectly sure that once it's washed and I've pulled here and there, it will be fine. Impressive, how the light mohair with alpaca/wool can get so heavy!
Mønsteret forneden er rigtig fint, men den sidste del gik klart hurtigere end lige den del med knopperne. Så nu skal jeg bare have lavet ærmer! DET skulle vel ikke være så svært?

The pattern at the bottom is really pretty, but the last part was a lot faster than the rows with bubbles. So now I just need to knit the sleeves! THAT shouldn't be too hard?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails