fredag den 29. november 2019

Tør-strikning / Dry knitting

Efter en virkelig travl uge og en weekend fuld af gæster vågnede jeg mandag morgen og glædede mig HELT vildt til en almindelig, kedelig uge med aftener hjemme. Alene.
Alligevel har jeg godt nok ikke fået strikket meget. På vej hjem i toget har jeg været så blæst i hovedet at jeg ikke engang har strikket.
Men så kan man da kigge blade og drømme om hvad man eventuelt kunne lave hvis man havde tid nok. Og så glæder jeg mig SÅ meget til julemarkeder i weekenden.....

After a very busy week and a weekend filled with guests, I woke up on Monday morning and was excited about a new, ordinary, boring weeks with evenings at home. Alone.
Still, I didn't really knit a lot. Every day on the way home on the train, I've been so exhausted that I haven't even knit.
But then I can look in magazines and dream about what I could possibly do if I had enough time. And then I'm looking SO much forward to Christmas markets this weekend.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails