mandag den 10. februar 2020

Islandsk / Icelandic

Jeg skal snart til Island. Er det ikke vildt? Bare nogle dage, altså.
I den anledning har jeg fundet et klassisk islandsk strikkemønster. Det er da ihvertfald i islandsk uld og med islandsk mønster, og jeg er sikker på, at islændinge også drikker vin, så det er vel bare fjong.
Jeg er ikke helt overbevist om at jeg lige får strikket sådan en, men nu må vi se. Man skal aldrig sige aldrig.

I'm going to Iceland soon. Isn't it crazy? Just a few days, that is.
Because of this, I've found a classic Icelandic knitting pattern. At least it's made from Icelandic wool and with an Icelandic pattern, and since I'm quite sure that Icelandic people drink wine, everything is just fine.
I'm not quite sure that I'll knit one of these, but we'll see. Never say never.

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails