lørdag den 1. februar 2020

Tillykke! / Congratulations!

I dag fylder ham her 3 år! Virkelig sød og stædig, snakkesalig og helt vild med tog!
Jeg har inviteret mig selv til fødselsdag. I år skulle jeg nemlig ikke arbejde, og hvem elsker ikke en 3 års fødselsdag? De er gamle nok til at forstå hvad der foregår og stadig så små at man nærmest kan læse deres tanker.
Jeg glæder mig til at fejre ham!

Today, this guy turns 3! really cute and stubborn, talkative and crazy about trains!
I invited myself for his birthday. This year, I'm not working, and who does not love a 3 years birthday? They are old enough to know what is going on and still so small that you can almost read their minds.
I'm looking forward to celebrating him!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails