lørdag den 8. februar 2020

Tiltrængt / I need this

I går var jeg i biografen og SKULLE være ude ved Fields 17.30. Så derfor var jeg nødt til at gå 10 minutter før tid, og tænk engang - det var stadig lyst!
Det var virkelig, virkelig dejligt efter alle de mange dage med mørke og hvor jeg oftest kommer ihvertfald lidt for sent afsted fra sygehuset.
Jeg så forresten den sidste Star Wars film. Rigtig god, men temmelig sådan følelsesfuld. Underligt, at det var den sidste efter alle de år!

Yesterday, I went to the movies and HAD to be at Fields by 5.30 p.m. So I had to leave work 10 minutes early, and can you imagine - it was still light!
It was really, really lovely after all these days of darkness and me leaving work at least a bit late. Every day.
By the way, I watched the new Star Wars movie. Really good, but they really turned up on emotions. Weird, how this was the last one after all these years!
I dag er jeg hjemme. YAY!!!!!! Fuglene er ude at flyve i dagslys, og naboens kat synes selvfølgelig det er absurd spændende at der er en fugl udenfor buret!
Jeg skal sende sweater til min nevø. Jeg har fundet en del slik at fylde pakken op med, og jeg ved, at han glæder sig til at få pakke! Tror bestemt godt han kan finde ud af at spise slikket selv, uden at dele med hele familien.....

Today, I'm at home. YAY!!!!!! The birds are out flying in daylight, and of course my neighbors cat finds this extremely exciting! A bird outside the cage!
I'm going to post the sweater for my nephew. I found a good pile of candy to fill up the box, and I know that he is looking forward to receiving it! I'm sure he'll find a way of eating all this candy himself, without having to share.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails