torsdag den 17. september 2020

Lidt for kækt / A bit too cocky

I lørdags fik jeg strømper af min niece. Jeg var selv i gang med knæstrømper til min mindste nevø, og havde rigelig stor tiltro til mine egne evner.
Så jeg sagde nok så kækt, at nu skulle jeg lige være færdig med nevøens strømper, og så skulle jeg strikke til min niece så jeg kan sende dem på lørdag. Allerede søndag virkede det ikke helt så nemt! Så derfor lavede jeg en plan hvor jeg kunne strikke begge skafter samtidig, og derefter lave fødderne samtidig. Med mønsteret. Foreløbig ser det godt ud! Jeg sætter min lid til et videomøde eller to og så må jeg bare være vedholdende...... 

This Saturday, I had socks from my niece. I was working on knee high socks for my youngest nephew, and I had so much confidence in my own abilities. 
So I said - kind of cocky - that now I just needed to finish my nephew's socks, and then I'd made socks for my niece and get them ready to mail on Saturday. Fast forward to Sunday, when it didn't seem so easy! So I made a plan about knitting both legs at the same time, and then make the feet at the same time. With the pattern. So far, it looks good! I'm counting on a video-meeting or two and then I just need to be consistent.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails