fredag den 18. september 2020

Jeg forstår det ikke / I don't get it

For ikke alt for længe siden så min mindste nevø sådan her ud. Lille, firkantet og tyk med orange hår. Altid glad, altid forbavset og helt absurd nuttet. 

Not too long ago, my youngest nephew looked like this. Small, square and a bit chubby with orange hair. Always happy, always surprised and so cute it almost hurt. 
For 2 år siden så han sådan her ud. Da vi havde været henne og vælge en kage efter hans ønske. Pyt med, at ingen kunne spise op! Nogle gange skal man have lov at vælge en alt for stor kage!
I dag fylder han så 15 år. Han er allerede blevet højere siden jeg så ham sidst. Efter corona kom i vejen, har han mere eller mindre siddet hjemme, og som alle andre teenagere jeg har mødt, skrumper de lidt indeni. Jeg håber snart, han kan blive sluppet ud til kammeraterne igen! 
Åh, hvor jeg glæder mig til at besøge dem igen engang..... TILLYKKE med dagen!

2 years ago, he looked like this. When we had picked a cake he wanted at Whole Foods. Nobody could finish anything, but who cares? Sometimes you just need to get to pick a cake that's far too big!
So today he's turning 15. Already he grew taller since I saw him last time. After corona messed everything up, he has been sitting more or less at home, and like all other teenagers, probably have been shrinking a bit on the inside. I do hope he can run free with his friends again soon!
Oh, how I'm looking forward to seeing them again some time...... HAPPY BIRTHDAY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails