tirsdag den 15. september 2020

Søndag / Sunday

I søndags var jeg ret træt. Efter en uge med 10 kager, 3 gange gæster, rigtig mange hilsner på facebook og med et hus som skulle ryddes op (trods udendørs fester) følte jeg mig virkelig gammel!
Så dagen gik med ikke særlig meget. Men jeg fik da plantet min nye "Corona" busk (den ligner faktisk den der virus!) og ryddet op i hus og have. 

This Sunday, I was quite tired. After a week of 10 cakes, 3 times guests, so many messages on facebook and left with a house that needed cleaning (in spite of outdoor parties), I felt really old!
So the day went by not doing a lot. But I did get around planting my new "Corona" bush (it does look like that virus!) and cleared up the house and garden.  
Min nevø i USA havde lavet et billede til mig (på utallige opfordringer fra undertegnede). Han er virkelig god til at tegne og lavet et billede af mine undulater! Og min lampe! Jeg ELSKER det billede og har nu en undulat-væg! Det er så fint. 

My nephew in the US made me this picture (after I asked countless times). He is really good at drawing and made a picture of my budgies! And my lamp! I LOVE that picture, and so now I have a budgie-wall! It's so pretty. 
Det var den dag hvor jeg burde have spist rester (spiste dog kage-rester til frokost), men istedet udnyttede jeg at der endelig var nok tomater og lavede suppe. SÅ lækkert! Det er utroligt at suppe på tomater kan smage så godt og krydret, men det gør det. 
Nu er arbejdet så i gang igen. Efteråret er så småt startet, hvor de fleste af mine kolleger bare er væk. Jeg er allerede træt af det på forhånd. Men ugen startede ihvertfald godt med fødselsdagssang fra alle kollegerne på videomøde. Det lød FORFÆRDELIGT! Det var så sødt af dem. 

It was the day that I should have eaten left-overs (did have cake for lunch, though), but instead I took advantage of finally having enough tomatoes and made soup. SO delicious! It's incredible how soup made from tomatoes can taste that good and spicy, but it does. 
So now my work started again. Fall started. Most of my colleagues are just gone, and I'm really tired even before it really started. But the week started really good with a birthday song from all my colleagues on a video meeting. It sounded HORRIBLE! It was so sweet of them. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails