fredag den 4. september 2020

Lidt anderledes / A bit different

Der er møde i dag på arbejde. Et møde så langt, at jeg faktisk tror at blusen kan blive færdig! 
Det der med at gemme garn nok til ærmer er virkelig dømt til at mislykkes. En ting er at prøve at gætte, hvor meget garn man bruger til ribkanten, men til ribkant OG ærmer? Det kan jeg simpelthen ikke.....
Så i stedet tog jeg garn indefra nøglet og strikkede ærmer af det. Dermed er resten af garnet til kroppen, og jeg håber, det bare bliver rigtig fint og tilpas. Glæder mig til den er færdig!

There is a meeting at work today. A meeting so long that I do believe the top might get done!
The thing about saving enough yarn for the sleeves was really meant for disaster. One thing is trying to guess how much yarn to use for the edge, but for the edge AND sleeves? I simply can't do it......
So instead, I used yarn from the inside of the skein and made the sleeves. So the rest of the yarn is for the body, and I do hope it will be just perfect. Looking forward to getting it done!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails