torsdag den 11. april 2013

Hurtigt / Quickly

Mens jeg har strikket vest og vanter siden påskeferien startede, har jeg forsømt det, jeg i virkeligheden skulle have lavet.....
For jeg burde faktisk have strikket strømper. Konstant! På lørdag er det egentlig meningen, at jeg skal være færdig med hele 2 par, der skal gives væk....... Evt. på søndag, håber jeg!
Det ene par er i almindelig rib, mens det andet par er med mønster. Det bliver fint! Men der skal nok strikkes LIDT hurtigere! Mønsteret hedder "Marilinda" og er fra bogen "Knit.Sock.Love." Som Cookie A. mønster er det bare at komme ud over stepperne og følge opskriften. Der er tænkt på det hele.
Heldigvis byder i dag og i morgen på møder, så ribstrømperne kommer noget længere, regner jeg med!

While I have been knitting the vest and the mittens since my Easter break began, I've failed to make what I really should have been doing.....
Actually I should have been knitting socks. Constantly! This Saturday I'm supposed to have 2 pairs done and ready to give away....... Maybe Sunday, I hope!
One of the pairs is plain ribbing, and the other pair is patterned. Looks nice! But I guess I should speed up a bit! The pattern is called "Marilinda", and is from the book "Knit.Sock.Love." Like any Cookie A. pattern there isn't much to do except knitting along, following the pattern. Everything has been taken care of.
Fortunately, today and tomorrow comes with meetings, so I guess the ribbed socks will grow nicely!

2 kommentarer:

  1. Det var da ellers en forrygende ide med sådan en rullende reklamesøjle.... Jeg vil da også gerne reklamere på min bil!, Nå også medicinalindustrien har krise og derfor ikke så mange penge til at sponsorere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh. Og de må vist heller ikke! Kunne ellers være sjovt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails