torsdag den 25. april 2013

Almindeligt besværligt / Ordinarily difficult

Disse strømper er ualmindeligt kedelige. Helt almindelige rib-strømper, str. 45 på pind 2,5. De har været ret længe undervejs, hvilket jeg ikke helt forstår, men færdige er de nu og sendt afsted til min nevø.
Der er gået 140 gram wollmeise til dem, i farven WD Mitternacht. Meget smuk farve.
Jeg skulle læse lidt mere, så der er slået op til flere ribstrømper. Denne gang i Opal glimmergarn. Hvorfor? Bare fordi jeg kunne......

These socks are incredibly boring. Totally plain rib-pattern, very long socks, made with 2.5 mm needles. They have come a long way, which I don't quite understand, but now they are done and have been posted for my nephew.
They took 140 grams of wollmeise, colorway WD Mitternacht. Very pretty color.
There were more articles to read, so I started another pair of rib socks. This time in Opal sparkly yarn. Why? Just because I could........

4 kommentarer:

  1. Flot farve. Spændende kombination med glimmer i sokkegarn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er også ret vild med den farve! Dem med glimmer bliver sjove, selv om de ser meget almindeligt stribet ud ved første øjekast!

      Slet
  2. though a boring pattern, they look exciting :) nice yarn.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails