søndag den 14. april 2013

Niece visit




Lige nu bor min ældste niece i Barcelona for at få lektioner hos en særlig fløjtelærer. Så det har været for ca 7-8 måneder, hvor hun ind imellem har været alle mulige andre steder. Hun kommer snart hjem igen.
I denne weekend besøger jeg hende.
Det er meget hyggeligt og fantastisk afslappende!
I går gik vi mirakuløst forbi en garnbutik (der godt nok var lukket), hvor de havde denne fine pude i vinduet. Man får næsten lyst til at brodere, ikke?

Right now, my oldest niece is living in Barcelona in order to have lessons by a certain flute trancher. It is for 7-8 months, and while here, she has also been travelling all over Europe. She will be coming home soon.
This weekend I'm visiting her.
It is so nice and very relaxing!
Yesterday, we happened to pass a yarn store! It was closed, but look at the nice pillow in the window! Almost makes me want to embroider.......


I aftes skulle vi ud at spise tapas, og på vejen mødte vi nogle grupper, der optrådte overfor hinanden med at slå på pinde på forskellige måder til musik. Lyder fjollet, men det var meget flot. De slog hårdt! Der holdt en ambulance klar og ventede i tilfælde af buler eller klemte fingre.....

Last night we went for Tapas, and on the way we met some groups performing by hitting each others sticks in different ways to music. Sounds silly, but it was amazing how they danced around doing it!
They were hitting the sticks very hard, and an ambulance was waiting on the side, in case of bumped heads or hurt fingers.


Maden var rigtig lækker, og de små fisk smagte også godt, til min overraskelse! Vejret er sommer-agtigt og det eneste dårlige er at jeg skal hjem i aften.....

The food was delicious and even the tiny fish tasted great, much to my surprise! The weather is summer-like, and the only bad thing is that I will be going back home tonight.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Hvis du kan nå det, er dette en dejlig lille hyggelig garnbutik:
    http://www.knitmap.com/locations/all-you-knit-is-love

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Jeg vil gemme adressen til næste gang - alt har lukket i dag!

    SvarSlet
  3. Hvilken hyggetur, god tur hjem

    SvarSlet
  4. Du er altså en heldig kartoffel - al den rejseaktivitet du har i livet :O)
    Suk - Barcelona hører til en af mine favoritbyer!!

    God tur hjem!

    SvarSlet
  5. Så kan jeg glæde dig med, at her bliver der 20 grader i starten af den nye uge. God tur hjem.

    SvarSlet
  6. Jeg mangler at få Barcelona på mit rejsekort, men puden kan friste når man har minder!

    SvarSlet
  7. Tusind tak skal I have. Barcelona kan varmt anbefales! Jeg nyder at rejse rundt og udnytter evt. venner i udlandet fuldt ud.....

    SvarSlet
  8. what a wonderful visit! barcelona is soooooo beautiful!!!!

    SvarSlet
  9. Extremely nice and pretty city!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails