torsdag den 29. august 2013

Fred & George, 2

Der er snart to hele strømper. Meget heldigt, for de skal foræres væk i weekenden! Der mangler en sort fod, men det går fremad, og jeg tror, jeg når det.
Selv om farverne er lidt mere afdæmpede end opskriften, så tror jeg nu nok, de skal blive sjove. Mønsteret er dejligt at strikke, fordi der sker lidt, men det samtidig er nemt at huske. Det kan helt sikkert anbefales!

There will be 2 whole socks very soon. Pretty lucky, since they are to be given away during the weekend! I still need to make a black foot, but I think I'll make it.
Even though the colors are less intense than what was chosen for the pattern, I do think they will end up looking funny. The pattern is really nice. Things are happening, but it is also easily memorized. I really recommend it!

8 kommentarer:

  1. De er SÅ flotte! Jeg kan godt forestille mig at de er sjove at strikke og jeg er helt vild med de farver sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er også ret glad for farverne.

      Slet
  2. De er flotte- og måske jeg kan lokkes til at strikke sokker- det ville så være par nr 3 i min strikkekarriere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sagtens! Men pas på...... De er så dejlige at have på, at man skal strikke flere. Og flere.

      Slet
  3. De tegner rigtig godt. Farverne er gode sammen men jeg kan nu også godt li "original"farverne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg går allerede og pønser på at lave dem igen i vildere farver til en af niecerne!

      Slet
  4. Hvis jeg skal strikke sokker på et tidspunkt, så skal det være dem, de er bare fede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er en rigtig sjov samling opskrifter i hæftet, kan jeg godt afsløre!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails