søndag den 4. august 2013

Træ / wood

Det er åbenbart meget svært både at slappe af med ferie OG skrive blog-indlæg. Men det er skønt at slappe af!
Derfor skal I nu alligevel ikke slippe for at se noget af det, jeg købte i Polen. F.eks. et nyt syskrin, helt i træ, for 75 zloty (ca. 150 kr). Sammenlignet med mit gamle, lege-syskrin, er det da noget af en opgradering!
Nu skal jeg så også bare have syet noget.....

Apparently it is very difficult to relax during a vacation AND write blog-posts. But it sure is nice to relax!
You have to see some of the stuff I bought in Poland, though. For instance a new sewing box, made out of wood, for a price of 75 zloty (25-30$). Compared to my old, play sewing box, it is definitely an upgrade!
Now I just need to sew something.....
Der var så mange fine træ-æsker, og jeg købte faktisk en mere. Denne er noget mindre, men meget fint udskåret.

They had so many beautiful wooden boxes, and I bought another one, actually. This somewhat smaller, but very beautifully carved.
I den er der nu knapper. Mange knapper! Men ikke alle jeg ejer, altså....

Inside there are buttons now. A lot of buttons! But not all the buttons I own......
Hvad jeg lavede i dag? Jeg fik lov at prøve dette "halstørklæde" kreeret af min mindste nevø. Han var ret stolt. (Og ret god til det.) Jeg var ude at bade! På stranden! Slog 3 kolbøtter i 1 vejrtrækning og blev totalt rundtosset. Ret sjovt.

What I did today? I got to try on this "scarf", created by my youngest nephew. He was very proud. (And pretty good at making them.) I went bathing! In the sea! Made 3 somersaults in just one breath and got totally dizzy. Very funny.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails