søndag den 21. juni 2015

De gamle projekter / The old projects

I år må gerne være året, hvor ALLE min hængepartier indenfor den kreative verden bliver færdige. Ikke nemt, eftersom det inkluderer trøjen med en million snoninger (cirka), en anden trøje med knap så mange snoninger, men til gengæld 3 tråde og en prognose der siger for lille (måske skulle jeg trevle den op?) og så det her tæppe.
Tæpper tager jo altid lang tid. Især, hvis de bare ligger i en pose et år. Men nu er jeg i gang igen. Er færdig med det første nøgle regnbue-Kauni og er startet på andre farver Kauni også. Det skal nok blive godt. Engang. Regn med jævnlige updates for at holde dampen oppe!

This year is a year where I want ALL my work-in-progresses in the craft-section to be finished. Not easy, since it includes the cardigan with a million cables (or close), another cardigan with slightly less cables, but 3 threads and a prognosis that says it will be too small (maybe I should unravel it?) and then this blanket.
Blankets always take a lot of time. Especially, if they are lying around in a bag for a year. But now I started again. I finished the first skein of rainbow Kauni and started other colors of Kauni too. It will turn out great. Sometime. Count on regular updates to keep up the spirit!

6 kommentarer:

  1. Smukke farver. Er altså en smule misundelig på jer der tålmodighed til at hækle/strikke tæpper :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Kauni er så fint! Nu må jeg se, hvor langt jeg kommer inden jeg går i stå igen....

      Slet
  2. Jeg hepper på, at du får ryddet helt op i dine ufærdige projekter. Lur mig, om det ikke nok skal lykkes med din flid.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails