fredag den 5. juni 2015

En slags uheld / A kind of accident

Garnudsalg.dk er jo et virkelig, VIRKELIG godt og fristende sted at handle! Jeg er ikke sikker på, hvad der skete for nylig, men midt i at jeg strikkede ærme og syede bieser, må jeg have fået en akut hjerneblødning, for pludselig mente jeg, det var en GOD ide at købe garn til en ny trøje til svigerinden, bare strikket på større pinde.
Derfor røg der 2 kegler med lincot i den virtuelle kurv. Det er lækkert! Bomuld og hør! Det er rigtig dejligt, når det bliver strikket, hvis det mindre om Fanø, og det er jeg ret sikker på det gør.
Men det med at strikke en trøje mere, hvor der skal sys lige så meget? Not so much......

Garnudsalg.dk is a really, REALLY wonderful and tempting place to buy stuff! I'm not sure, what happened recently, but in the middle of my knitting sleeve and sewing the pintucks, I must have had an acute cerebral hemorrhage, since I suddenly found it to be a GOOD idea buying yarn for another cardigan for my sister-in-law, just made with bigger needles.
So I put 2 cones of lincot in the virtual basket. It is lovely! Cotton and linen! It will be really nice when knitted, if it's a bit like Fanø, and I'm quite sure it will be like that.
But making another cardigan with a similar need for sewing? Not so much.....
Oven i de "fornuftige" kegler garn, købte jeg så også lige lidt dejlig silke og uld. Det kan vel på en eller anden måde fungere sammen med det mørk-rosa jeg har i samme kvalitet?
Konklusionen på det hele må være, at det ikke har kostet en bondegård. Det er lækkert, og jeg blev glad. Ovenikøbet kunne jeg hente det i Seven-Eleven, så nu er den butik også uløseligt forbundet med garn.......

As an addition to the "sensible" cones of yarn, I also bought some lovely silk and wool. Somehow I guess it will work together with the dark rose I have in the same quality?
The end of the story must be, that I'm happy it was so cheap. It's nice, and I got happy. I could even pick it up in Seven-Eleven around the corner, so from now on, that shop will forever remind me of yarn.......

1 kommentar:

  1. Det lyder som en helt igennem fornuftig investering.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails