lørdag den 17. marts 2018

Heldig / Lucky

En af mine veninder er virkelig dygtig til at hækle, og hun hækler de flotteste ting. I går fik jeg denne her fine gave fra hende - et dejligt varmt lille sjal som lige er i mine farver!
Det er i farveskiftegarn i uld og helt perfekt til at have om halsen. Så koldt som det er lige nu, kommer jeg helt sikkert til at bruge det. Meget.
Hvor heldig kan man være? Jeg kunne aldrig hækle sådan et sjal selv. God weekend derude!

One of my friends is really good at crocheting, and she is making the most beautiful things. Yesterday, I had this pretty present from her - a lovely warm little shawl in my favorite colors!
It is made from color changing wool, and it is perfect around the neck. With the cold we have right now, I'm really going to use it. A lot.
How lucky can you get? I could never make this myself. Happy weekend out there!

5 kommentarer:

  1. Sikke da en skøn gave at få.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig fint. Ved du mon, hvilken opskrift hun har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener det er det, der hedder "virus".

      Slet
    2. Tak - det synes jeg slet ikke, det ligner, men jeg tjekker lige - utroligt fin i den version du har fået.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails